شناسهٔ خبر: 173681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری همدان به مرز مهران

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  همدان از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان به مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از اعزام ۲۶ دستگاه خودرو شامل ۱۳ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه ۹ سرپرست به مرز مهران خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری همدان برای ارائه خدمات بهتر به زائران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

آهکی افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و ازآنجایی‌که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۶ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان ایلام مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تسهیل در جابه‌جایی زوار اربعین حسینی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری، ادارات، کارخانه‌ها و دانشگاه‌های دارای ناوگان اتوبوس استان انجام شده است تا از این ظرفیت برای جابه‌جایی زوار از مرز مهران به همدان استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان یادآور شد: سال گذشته افزون بر ۱۸ هزار زائر از استان همدان به مرز مهران جابه‌جا شد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۰۱ به میزان ۵ درصد افزایش داشته است.